Jennifer Andersson

Hoppning

Publicerad 2013-05-22 20:31:51 i Allmänt,

Kände att när det ändå står framhoppningshinder på övrefibern var det lika bra att gå dit och hoppa. Kändes på gränsen till okej, litar inte på min egen ridning så mycket märker jag -.- i alla fall var det så idag, men fick några bra språng men det är ju mest biten mellan hindren som är det största problemet. Men ska bara satsa på att ha en bra galopp imorgon och hitta ett flyt i inte alltför högt tempo. Känns 90 lite halvbra struntar jag i 1m och hoppar en till 90, whats the point? Nä men lika bra att bara få 2 bättre rundor än att känna att båda gick dåligt. Fast får väl hopps att vi kan ta oss runt 1m också;) ska tydligen regna rätt rejält imorgon, det gör inte saken bättre. Nu låter jag inte särskilt taggad känner jag men det kommer allt! F*n får skärpa mig nu, chezter tar ju "höjderna" vi hoppar av bara farten. Dags att sluta fjanta mig och bara rida på!👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela