Jennifer Andersson

Gårdagens pass

Publicerad 2013-05-28 07:58:57 i Allmänt,

Blev ingen ben och Jerry igår, fick bli ett kvällspass på posten istället. Pengar in istället för pengar ut. Idag är en rätt slapp dag, Svea ska vila men chezter ska trimmas igenom idag. Han var väldigt pigg och glad igår, traven gick ok men i galoppen tog energin över och han kunde bara inte ta det lugnt. Fast jag kunde bara skratta åt han för guuud vad roligt han tyckte det var, pigg och fräsch min lilla polle:) klart man blir rastlös när man fått ta det lugnt 3 dagar i rad.

Red inte så jättelänge igår och gjorde en del skrittarbete också, men ändå var han rejält svettig!-.- sen när jag svampar av han fick han gå ut en stund när jag red Svea, sen när jag tog in han stod ärligt talat håren på halsen rätt ut. De är för långa helt enkelt;)

Svea var pigg och glad ute, lite fundersam på vart vi var påväg;) blev inte någon lång tur utan hon fick mest röra lite på sig efter hoppningen igår. Ca en halvtimme var vi väl borta tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela