Jennifer Andersson

Frisyrer

Publicerad 2013-05-20 09:00:00 i Allmänt,

Ska äntligen klippa mig idag! Var lite väl länge sedan, mitt hår är mer likt trollhår än vanligt..
Mitt hår är ju mer eller mindre värdelöst, försökte få det långt under hela högstadiet med hårinpackning varje natt och små dyra tuber som skulle göra att håret inte blev så slitet. Men det enda som hände var att håret blev lite tjockare, men lika slitet i alla fall. Fick det bara att bli lite nedanför axlarna, och då var det jätteslitet så fick klippa av typ 3cm... Så på sommaren innan gymnasiet så fick jag nog och en dag innan jag skulle klippa mig googlade jag upp en kort frisyr som jag gilla och bestämde mig för att klippa av dreten istället. När jag väl såg de typ 1dm långa hårtestarna som åkte av blev jag lite tveksam, hehe.
 
Men nu tycker jag det är jätteskönt med kort hår, enklare och går fortare att göra iordning. Fast nu tycker jag nästan håret växr ut fortare än förr, bara för att jag NU inte vill ha det långt.. Mitt hår och jag är inte på samma sida helt enkelt..
 
Som sagt var det ju ett tag sen sist, så det har blivit för långt och för slitet. Denna gången ska jag fixa en ny stil som jag inte haft förr, hittade en smart sida där man kan söka runt på olika frisyrer och hittade en som jag gillar. Har egentligen också lust att färga håret, men vet inte färg. Kanske lila?;) (just kidding, I think)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela