Jennifer Andersson

Fredag och helg!

Publicerad 2013-05-17 08:45:46 i Allmänt,

Är ledig idag då större delen av klassen har prov i fysik b och jag är en av de lyckliga som inte har fysik längre ;) men det tänkte jag inte på imorse så gick upp och satte mig på bussen ändå.. Men gick av tre hållplatser efter så blev en promenad hem igen på morgonkvisten hehe.

Idag på förmiddagen ska jag i alla fall till stallet och köra lite bommar och småhinder med chezter, ett kortare pass inför morgondagens hoppträning.

Sen så ska jag "redovisa" för utbyggnaden av stallet jag gjort i CAD, får ta med datorn till stallet då jag och programmet just nu inte vill komma överens om hur utskrifterna ska bli.. Och skrivaren sätter sig också på tvären och dampar, teknik är inte alltid så roligt! -.-

Har även modellen till mitt stall att göra klart, och rapporten. Men power pointen är klar, blev bara ca 30 bilder.. Och dess CAD ritning är också färdig! Börjar lätta liite i alla fall med plugget.

Ikväll ska jag också jobba, tack och lov säger jag bara. Ekonomin är inte på topp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela