Jennifer Andersson

Det är inte roligt nu

Publicerad 2013-05-21 08:31:57 i Allmänt,

Nu står det klart att ödet verkligen inte vill att jag ska plugga. Först dampar datorn, sen så är grejerna till modellen utspridda hos både mamma och pappa så den blir aldrig klar, och igår när jag skulle ha pluggdag då fick jag jobba.. Men nu måste jag verkligen få till det här nu när datorn funkar igen.

Så pluggplanen är:

- modellen, ca 1 timme sen ska den vara klar
- rapporten, 1 & 1/2 timme
- idrottsrapporten, 1/2 timme
- 2 filmresencioner, 1 timme
- samhällskunskap frågor+uppgift 1 & 1/2 timme
- plugga matte och konstruktion

Så typ 10 timmars pluggning sen är det ingenting! Jag ska bara orka genomlida denna vecka så blir allt bra sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela