Jennifer Andersson

Det är inte meningen att jag ska plugga

Publicerad 2013-05-19 17:46:30 i Allmänt,

Skulle ju vara sååå flitig och plugga en massa idag då chezter bara skulle ut på en liten uteritt. Blev lite slapp ridning skritt och trav runt vid hallersrud och bort mot hammarsudde, var väl iväg i en halvtimme typ:)

Men när jag kom hem så åt jag lunch framför en film, så tänkte jag kunde se klart den innan jag började plugga. Men filmen var så dålig (Jack The giant killer) så tappa intresset och somna. Och när jag väl vakna var klockan 3 och jag skulle sätta mig och plugga, började med att försöka arbeta med modellen på stallet.
Det gick ju sådär eftersom min dator har gått på strejk och vägrar fungera (alltså kan jag inte göra något annat arbete eftersom dem finns på datorn) och jag kom heller inte åt mina ritningar så gick inte att göra mycket på modellen + att jag har gjort vissa saker på modellen i fel ordning så det kommer bli mycket krångligare att få den klar än det borde...

Jag vill ta studenten NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela