Jennifer Andersson

Depp..

Publicerad 2013-05-23 22:34:40 i Allmänt,

Dagen blev inte alls bra idag. Gick inte bra på provet och blev ingen hoppning med chezter, han var en aning varm i ena bakbenen i början och även fast det blev lika sedan satt det kvar i huvudet på mig. Och då red jag försiktigt för att "hitta fel". Och chezter tyckte det var rätt bekvämt när piloten släppte på disciplinen.. Så kände att det inte skulle gå, fick inte alls någon bra känsla och allt kändes tveksamt helt enkelt.
Så jäkla töligt då jag gått runt HELA jäkla dagen och tänkt på "tävlingen". Vilken känsla jag vill uppnå och faktiskt föreställt hur det skulle kännas när jag red både på framridningen och inne på banan. Varför ska det vara motgångar hela jäkla tiden? Kan jag inte få lite medvind för en gångs skull, känns mest som att jag offrar allt men kommer ändå ingenstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela