Jennifer Andersson

Lördag, hemma igen

Publicerad 2013-03-02 10:56:02 i Allmänt,

Då var man alltså hem igen, känns sådär just nu.. Att gå från att jobba ständigt i princip från 8 till allt mellan 17-22 känns konstigt. Vet att jag har lite skolarbete att ta tag i men vem har lust att göra det på helgen? Vet inte om jag ska rida chezter något idag heller eftersom han trampat av sig skon igen.. Blir nog en ordentlig ryktning, tvättning av svansen, mys, massage, promenad och stretchning istället. Även fast jag 9/10 gånger ryktar honom innan ridning så är han ändå rätt skitig nu.
Det blir ju ändå ca 2cm skillnad på höger och vänster fram nu så känns dumt att rida mer än nödvändigt tills hovslagaren kan komma...

Bestämmer här och nu en plan för dagen:
•kolla lite på matten, måste antagligen hem till mamma för tror matteboken är där-.-
•skicka praktikpapprena till Nora som jag naturligtvis glömde hemma, dem är nog också hos mamma hoppas jag...
•arbeta på mitt projektarbete som är att planera ett stall, med planritningar och liten modell. Även en power point med regler osv ska det bli!
•till stallet och kvällsfodra, fixa chezter

Det är de måsten som finns idag, så lika bra att börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela