Jennifer Andersson

Imorgon så..

Publicerad 2013-03-06 20:42:22 i Allmänt,

Kan jag som sagt äntligen rida! Han har ju stått 2 dagar och skrittats 2 så blir nog en pigg och glad häst imorgon!! Ska trimma en stund, ska inte gå ut för hårt nu när han har haft lite ofrivillig vila.

Sen på fredag är jag ledig (:D) så rider nog på förmiddagen tillsammans med Marielle, blir nog lite småhinder och bommar.

Lördag åker jag med Marielle till Mariestad då hon ska tävla. Sen rida och fixa chezter innan jag ska till en kompis som fyller år! (Hon fyller på söndagen men är roligare att fira när det inte är skola dagen efter..)

På söndag blir det förhoppningsvis hoppträning, inte hört med Melinda än. Sen så måste jag nog göra lite skolarbete, det är bara ett måste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela