Jennifer Andersson

Fortsätt simma, fortsätt simma

Publicerad 2013-03-06 17:01:14 i Allmänt,

Idag har hästen fått besöka hovslagaren så äntligen har han 4 skor igen, så imorgon ska de ridas!
För övrigt har jag varit duktig och gått till stallet idag (30min) och till hrf (20min tur och retur) och nu går jag hem från stallet (ytterligare 30min) vad gör man när man varken har bil eller cykel?!;) så har GÅTT sammanlagt 1 timme och 40min! Tycker jag var lite duktigt..

Gjorde även iordning 3 dubbel sats kakdeg i förmiddags så när pappa kommer hem från affären med blockchokladen ska här bakas kakor! Kommer bli ca 90 kakor, Marielle och jag fick typ 60 på dubbel. Tänkte frysa de flesta och ha med till Sälen!:)

Nej nu ska jag öka tempot lite, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela