Jennifer Andersson

Den bästa och ovärdaste borsten

Publicerad 2013-03-03 21:01:45 i Allmänt,

Köpte som jag skrev en borste när jag var i Örebro. En borste helt gjord av gummi, för 40kr på Häst och hund. Har egentligen borstar i överflöd och hade ingen aning om vad den skulle vara bra till men den var ju frän! Provade i alla fall att använda den idag, och Chezter älskade den! Speciellt när jag förde den i små cirklar över kroppen på honom, han stod och verkligen njöt! Öronen stack ut åt sidorna och han gäspa gång på gång. Han tyckte om den jättemycket! Han kan tycka det är skönt att bli borstad/ryktad men den här borsten var på en helt annan nivå.

Så nu vet jag vad den ska användas till, mys/massage borste! Om ni besöker någon Häst och hund butik tycker jag verkligen att ni ska köpa en sådan borste! Stor hiss till den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela