Jennifer Andersson

Torsdag

Publicerad 2013-06-06 13:24:34 i Allmänt,

Pay and jump idag i det fina vädret. Chezter kändes fin igår och jag vill verkligen sätta dessa två rundor idag. Bara jag håller huvudet kalt och rider på känslan så kommer det gå lätt som en plätt, det är när jag börjar konstra och tänker för mycket som jag blir tveksam och då blir det aldrig bra.

Chezter är ju inte klippt än vilket är dumt nu när det är så varmt ute, men tänkt ta in han en stund innan så han får vila i boxen och dricka/äta lite betfor. Han tål ju inte värmen något bra stakars hästen.. Mamma får ta med en hink med vatten och svamp ifall han kan behöva det.

Sen ska jag jobba natt på posten, fick frågan igår och blir bättre timlön på natten så sa ja direkt. Börjar 00-06. Länge sen jag jobbade natt så gav mig själv en sovmorgon imorse så kanske jag inte blir helt död. Fast vaknade ändå fram och tillbaka från typ 8..

För ca 20min sedan började jag hålla tummarna för en kär vän, snart kanske vi kommer vara i samma "grupp" och åka till samma ställen, vilket skulle vara så kul! Hoppas verkligen det går bra, ska kontakta h*n snart och se vad som hänt!

För övrigt sitter jag just nu och försöker få färg så jag slipper vara ett vitt lakan på balen/studenten. Det går sådär på den fronten..

Kommentarer

Postat av: Fillan Höglund

Publicerad 2013-06-06 13:40:09

Nu blev jag nyfiken på det där med din vän!!! :D Kan det va marielle som har en häst på gång eller vad är detta??? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela