Jennifer Andersson

Terapi

Publicerad 2013-06-19 23:34:02 i Allmänt,

Insåg idag att det kommer krävas endel terapi arbete med min systemkamera, vi kommer inte alltid överens och den är trög på att fatta vad jag vill.. Fick med en "start" DVD som var helt värdelös, jag hade kunnat gjort en bättre nästan fast jag inte vet något om kameran! Okej inte riktigt men nära. Han som "höll" i filmen var asspänd och tittade inte in i filmkameran utan på den personen som var "testperson" som var den som behövde "hjälp" med sin kamera. Och han prata jättefort och jättekort om allt så han hoppade typ var 5 sekund till en ny grej, man hängde inte med överhuvudtaget. Och personen som han "hjälpte" var såååå tillgjord så man höll på att få spel av att se honom, ni vet när de ler SÅ fruktansvärt mycket och bara "nähe! är det verkligen sant!" eller "nämen OJ så lätt det var!" uhuhbodrfjboidjfbjfoij för sånt!
 
Det fanns typ 6 olika avsnitt att se på, såg klart två innan jag kände att jag mycket hellre lär mig själv än ser en sekund till på det där, så gick ut och fota lite hejvilt och ändra inställningar då och då. Även fast bilderna inte blir som jag vill än så har jag lite bättre koll på den nu. I alla fall om inte föremålet är ett djur, för de bilderna har jag sett blir sådär om man säger så... Men jag har bara fotat seriöst typ idag, igår prova jag lite också men idag var första gången jag verkligen fota för att fota, om ni kan förstå vad jag menar med det. Tänkte försöka hinna lägga ut lite bilder idag om jag hinner/orkar.
 
Chezter är i alla fall riden idag med, blev inga småhinder då det var träningar. Så red på gruset istället, lite lättsits arbete i galoppen och mest fokus på en stadig form och tempo. Inte så avancerat utan mest kände lite mer på bettet. Jobbar kväll imorgon men ska försöka hinna rida lite småhinder imorgon.
 
Nu ska jag försöka få ut lite bilder till er, bye så länge!
 
Mamma har också fått prova kameran!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela