Jennifer Andersson

Onsdag och det rullar på

Publicerad 2013-06-05 18:29:25 i Allmänt,

Kört runt en hel del idag. Först till lillebrors skola med lite grejer han skulle ha, sen till stallet och fixa iordning och rida chezter. Hade tänkt rida på fibern men var så störande med maskinerna som åker runt där nu så ångrade mig och gick till gruset. Han kändes rätt så fin idag, känns bra inför imorgon. Red inte så länge men kollade lite gas och broms och lät han galoppera på lite.

Efter stallet blev det hem en sväng innan jag åkte in till skolan och lämnade in mina skolböcker. Sen hem igen innan jag åkte till eq och hjälpte till att bygga banan inför imorgon. Gött att veta banan dagen innan ;) och sen direkt iväg till jobbet och det är där jag är nu. Fast det är inget typ att göra än så kan hinna blogga lite.

Ikväll blir det att se film och äta massa onyttigt med Marielle, det är ju ändå lill lördag faktiskt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela