Jennifer Andersson

Jobb och jobb

Publicerad 2013-06-24 22:38:08 i Allmänt,

Nu blir det intensivt med jobb, idag jobbade jag mellan 18-21.30 och börjar 23 igen, så hann snabbt handla och hem och äta så ska strax åka iväg igen. Slutar kl 06 så jobbar 10,5 timme på kväll/natt/morgon. Samma imorgon kväll/natt, sen gör jag onsdag och torsdag kväll. Rätt chill bara mellan 18-21 då, kan nog vara skönt att få ha det kortare efter "långnätterna".

Idag fick chezter gå en tur i skogen, roligt roligt. Bara lite skritt och trav så han fick röra lite på sig efter träningen igår. Imorgon blir det trim på fibern tillsammans med Marielle och Ninni, blir chezter glad när tjejen hänger med. Ska försöka lägga ut lite roliga inlägg imorgon om jag hinner, just nu är schemat rätt fullproppat:

- slutet kl 6, hem och sova

- lunch med mamma med flera vid 12

- fixa stallet och rida chezter mellan halv 2 och halv 5 (ja det tar 3 timmar för mig i stallet, om jag får som jag vill tar det 4, och ja jag kan även vara där i 5 timmar. Beror helt på vad jag gör och inte gör och hur noggrann jag är)

- hem och duscha och äta

- jobbar från 18-21 sen 2 timmar hål då jag stannar på jobbet och kanske skriver inlägg eller något, eller handlar något att äta om jag inte hinner klämma in det någonstans under dagen. sen jobba igen från 23-06. Sen hem och sova igen!

Nej nu ska jag köra iväg, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela