Jennifer Andersson

hejsan

Publicerad 2013-06-23 21:08:12 i Allmänt,

Lite segt med bloggandet just nu, men hinns inte med helt enkelt. Midsommar var i alla fall jättebra, spänderade dagen med pappa och dem så vi åkte till mariebergsskogen och åt. Måste bara nämna att vi spelade kort till typ 3 på natten dagen före. och ändå var jag uppe kl 9 och åkte och fixa i stallet innan jag handlade inför kvällen och sen åkte jag hem, åt frukost och hjälpte till att vispa (som ni såg) mm innan jag gjorde iordning mig. Ändå var jag typ snabbast klar. Fast de andra bara skulle göra iordning sig, eller okej pappa handlade och greja också men ändå.
 
Det roliga är att fast jag är uppe till typ 2-3 varje natt kan jag ändå vakna vid 9, brukar inte vara så men nu funkar det.
 
I alla fall så på kvällen åkte jag till en kompis som hade midsommarfest och var där, vi grilla osv. Sådant som man gör ni vet ;) sluta me att jag cykla hem utan skor..
 
Men så igår red jag Chezter på fibern och cheka av lite, idag var det hoppträning. MÅSTE få hästen klippt. Uppvärmningen kändes helt okej och när vi började hoppa kändes det också bra. Blev lite struligare tycker jag när vi hoppa bana men då var hästen svett som bara den också, men fick en bra känsla stundvis i alla fall.
 
Nästa vecka kommer jag jobba en hel del på posten, kväll alla dagar plus en natt tisdag. Pengar komkom!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela