Jennifer Andersson

Ullared

Publicerad 2013-07-03 15:46:33 i Allmänt,

Ska bli så kul att åka med Marielle till Ullared i sommar, finns en MEGA stor hästavdelning där typ allt finns. Kanske inte så mycket mörkesgrejer (har inte varit där sen jag och Fillan varit där typ förra hösten) men kommer ihåg att de hade back on tack i alla fall. Har en hel del grejer därifrån och typ alla har varit jättebra! Sist fick jag två kundvagnar med mig hem tror jag, se om jag kan toppa det?;)

Det finns ju verkligen allt på Ullared, från utomhusgrejer till smycken, datasaker, leksaker, kläder, osv. Ska kolla om det finns ett zoomobjektiv till kameran, jag har ju bara ett standard och det går typ inte att zooma på..

Hatar programmet Ullared eftersom det får Ullared att framstå som värsta stället för udda människor.. Men det är inget fel på grejerna dem säljer och ven vill inte handla så billigt som möjligt men med bra kvalité? Det finns faktiskt normala människor so handlar där med, typ jag;)

Här är mammas lilla förråd av krämer osv från Ullared:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela