Jennifer Andersson

Navelpercing

Publicerad 2013-07-14 09:09:00 i Allmänt,

Jag har blivit jättesugen på att skaffa en navelpercing. Det ser så snyggt ut och det finns så fina smycken! Tänkte att jag kunde ta hål i öronen och naveln på samma gång, två flugor i en smäll. Men naturligtvis så ska jag vilja ta hål mitt i sommaren, då det är sämst att ta hål.. och det är ju nu på sommaren som en navelpercing kan synas mest, man går ju inte runt i bikini i november direkt...
 
Läste att man ska undvika både bastu, solarium (som jag aldrig ändå provat, tänker inte heller), bassänger, sjöar osv de första 6-8v. Det betyder att jag inte skulle kunna bada (som jag inte ens gjort än) på typ hela sommaren. Det låter inte kul..
 
Sen ska man helst undvika tryck på percingen i 3mån, hehe får hoppa utan västen om jag tar hål nu alltså..
 
Varför måste jag komma på att jag måste ha hål i naveln mitt i sommaren? det var ingen bra planering! Kunde kommit på det i vintras eller något.. Nästa gång så får jag vara snabbare i min planering.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela