Jennifer Andersson

Kväll nu

Publicerad 2013-07-02 23:16:24 i Allmänt,

Svea joggades ihop med Fillan på arven på övre fibern. Vi blåste inte bort som tur var. Svea var lite mer spänd idag, men blev rätt bra ändå. Fick en bra känsla stundsvis, tycker jag hittat lite mer knappar på henne även fast jag inte rider henne regelbundet. Hon känns inte lika stark och spänd längre utan jag tycker jag kan få henne mer avslappnad och få henne att gå fram och ner på ett avslappat vis, tycker hon lätt springer på i ett spänt kort steg, men när hon kommer ner i formen och slappnar av mer tycker jag hon längre steget och jobbar mer genom hela kroppen och spänner inte upp sig så.

Efter stallet åkte jag och handla lite att äta på Ica eftersom jag ändå skulle förbi pappa och hämta en bok, typ 3-4 sommrar i rad har jag läst Harry Potter böckerna. Jag hinner typ bara läsa innan jag söver men ska i alla fall börja på andra boken nu, och eftersom den var hos pappa fick jag åka dit. Så nu ska jag strax lägga mig och läsa lite, och sen sova. Fast jag är så pigg så lör inte sova än på ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela