Jennifer Andersson

Jäkla blogg.se app

Publicerad 2013-07-01 13:37:20 i Allmänt,

såg att de bilder jag lagt in till förra inlägget bara blivit helt cp, dret app det där. Men sitter inte så mycket vid datorn så tycker det är rätt skönt att kunna använda mobilen istället. I alla fall så i lördags blev det åter mys med grillning och filmtittande med några från klassen, såg en bra film och en jobbig film. Första hette illusionisten och var riktigt bra, den andra hette American history X och handlade om det jag inte tål. Nämligen nynazister i dagens amerika. Jag hatar ALLT med andravärdskriget, jag vet att det hände en massa skit då. Jag vill inte se/höra mer nu! Man mår bara bajsdåligt efter sådana filmer, big NO till sånt! Det var två scener som var bara psykiskt nedbrytande som jag kallar det, en där de höll fast en mörkhyad och hällde en massa mjöl och skit i ansiktet på henne. Det går inte att se sådant. Sen en scen där en nazist (som tack och lov ändra sig i slutet, lite bra i filmen i alla fall) drog en skadad person till trottoarkanten och sa åt han att sätta tänderna mot kanten. Och där fick jag nog och blunda och höll för öronen, jag kan se allt i skräckfilmer, inga problem. Men när det kommer till tortyr och psykiskt påfrestande scener så bara NOOOOO.
 
I alla fall så joggade jag chezter på banan vid stallet igår, sen hängde jag med Marielle och tog kort när hon hopptränade. Har ju inte provat fota några hästar i rörelse än så ville prova! sen plockade jag hinder på eq innan jag red Alfons för Ingela. Kul att prova något annorlunda!:) Han var ju inte direkt pigg men iband lossnade det och då är han UNDERBAR! Men när han är seg och går runt i tuggumi då är det kämpigt alltså.. Fillan tog lite kort som jag kanske hinner lägga ut ikväll.
 
Idag har jag ridit Svea ihop med lillis på arven, hon kändes fin idag tyckte jag. Nu ska jag tillbaka till stallet och rida chezter till vattnet med Marielle, mamma ska få ta snygga foton på oss ;) mockade och så innan jag åkte hem och åt så bara att åka hem igen sen för att sedan jobba kväll. Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen men jag har NADA tid över. Jag har knappt hunnit sova något alls den här helgen!;)
 
Nu kan ni få se vad jag köpte till chezter:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela