Jennifer Andersson

God morgon..

Publicerad 2013-07-05 14:59:47 i Allmänt,

Hehe precis ätit frukost nästan, jobbat långnatt (18-06) alltså 12 timmar så sov fram till halv 3 ungefär, somnade halv 8 så fick faktiskt sova en hel del. Måste bara berätta att det är jättelurigt att komma hem halv 7 och solen har precis gått upp och man själv går och lägger sig. Det känns först som att man aldrig ska somna men lyckas alltid göra det ändå ;) länge kan jag sova också vilket är skönt, det är lättare att ställa alarm om man vill komma upp en viss tid än att tvinga sig själv att sova. Skulle först egentligen bara jobbat kväll men fick natten av en jobbarkompis, och det säger jag inte nej till!:)


Gick i alla fall hur bra som helst att hoppa chezter igår. Fick en superkänsla verkligen. Någon liten miss från min sida någon gång annars var det ett riktigt bra pass! Tempot var lagom och jämt, han drog inte iväg något varken före eller efter hindren. Jag kunde ha kontroll på läget ända fram till avsprånget, nu kunde jag påverka honom de sista stegen med! Så jäkla fin och lydig kändes han, allt gick så lekande lätt. Sådana pass är ju för underbara att ha!

Känns verkligen som att det nya bettet är en succé, chezter lyssnar jättefint på det. Hade även bootsen på och det funkade jättebra, så nu vet jag att det går att ha dem vad jag än ska göra.

Idag ska jag rida ett lite lättare pass på fibern är tanken, blir nog hoppträning imorgon så tänkte göra lite övergångar och sidvärtsrörelser typ. Kvällen får vi se vad som händer, hade egentligen lust att kanske gå ut någonstans med några men tror inte jag kommer orka det.. Det tar en del på en att jobbat natt ändå, men massa pengar får man i alla fall, hiss för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela