Jennifer Andersson

Fullt schema

Publicerad 2013-07-30 18:43:52 i Allmänt,

Kul att se att jag fått så fin respons på förra inlägget, inland får jag till det ;).

Har haft fullt upp sedan tävlingen så inte blivit så mycket bloggande. I lördags blev det att åka ut med båten till någon avlägsen ö och så har jag även gjort rent och målat chezters box. Har även haft Svea från fre-tis så har försökt hinna med henne också + chezter + att jag jobbat natt sön-mån och långnatt mån-tis. Så när jag kom till stallet idag var jag halvt död..

Men hann rida både Svea och chezter idag, båda på gruset. Chezter fick det bli markarbetet med, galoppbommar och ett litet plank. Ska hoppträna imorgon så red ca en halvtimme och han kändes fin. Red på fibern igår ett ordentligt dressyrpass med övergångar, skänkelvikningar och massa annat och han kändes så himla fin. Så blev bra att ta det lite lugnare idag.

Svea har jag inte hunnit rida så mycket tyvärr men idag blev det ett lite mer ordentligt pass i alla fall, det var mycket energi men kändes helt okej ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela