Jennifer Andersson

Tisdag=födelsedag!

Publicerad 2013-02-05 08:19:06 i

Idag som rubriken säger fyller jag hela 19år, herregud vart tar åren vägen... Men hästen är inte glömd idag utan gick upp 05.20 och åkte och gjorde iordning maten till han och så gick vi till ridhuset och longera vilket han tyckte va kul, har bara logerat han en gång tidigare och det var i somras så kändes som att vi kunde göra det igen nu;)

Drar iväg till UF mässan strax, vi har en monter med vårt företag CAMPINESS där, sen blir mocka och ta in hästarna fort som ögat innan jag ska hem och ha släktkalas, hoppas det blir braaa!:) imorgon ska mamma och jag åka och handla fina grejer som jag ska ta med till praktiken, tur att man kan välja sina egna presenter. Speciellt när det gäller hästgrejer... Minns att pappa köpte ett schabrak till ponnyn en gång, och när jag fick se det såg jag att det var i full!;)

Och sen på torsdag kväll blir det ut att äta födelsedagsmiddag på mongolian (här sprider vi ut saker och ting!) och fredag ska jag förhoppningsvis hoppträna då vi slutar redan kl 10 från skolan, kvällen är inget spikat om än me tror det kommer bli super!:)

Lördag blir att packa och på söndag åker jag och chezter mot Nora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela