Jennifer Andersson

Stressigt värre

Publicerad 2013-02-07 09:11:35 i Allmänt,

Känner att tiden inte räcker till något just nu... I tisdags fick jag stressa som en idiot för att hinna allt i stallet och komma i tid hem till mitt kalas. Och igår var det också full rulle. Red på eftermiddagen innan jag åkte till läkaren och kolla resultatet av mina blodprov, visade sig att jag har dåligt järnvärde och dåliga värden på 2 saker till, kommer inte ihåg ens om läkaren sa vad det var!;) men det var inget katastrofalt så ska äta lite tabletter så blir det bra.

Sen åkte mamma och jag till hööks och handla en massa roliga grejer, kanske visar dem sen.

Idag ska vi ut och äta födelsedagsmiddag på mongolian, så tror inte det finns någon tid att rida på... Ska nog hoppträna imorgon och brukar aldrig låta han stå dagen innan men vad gör man när man har fyllt år!;) det går säkert i alla fall, pigg är han ju alltid vare sig jag rider dagen innan eller ej. Kanske till och med är så att han hoppar bättre när han har lite mer energi?

Bild på täcket som inköptes igår

Kommentarer

Postat av: fillan

Publicerad 2013-02-07 09:58:12

åååå vad fint det var! Snyggast av alla kommer ni att vara i Nora!!

Postat av: farmor

Publicerad 2013-02-07 18:10:17

snygga chester, fint täcke du fått av din matte eller ryttarinna,,,, kram

Postat av: farmor

Publicerad 2013-02-07 18:11:29

snygga chester, fint täcke du fått av din matte eller ryttarinna,,,, kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela