Jennifer Andersson

Låååång dag

Publicerad 2013-12-01 23:39:06 i Allmänt,

Starta med att gå upp 04.20, åker hemifrån 05.40, hemma 23.10.. (Typ, nästan exakt fakta haha)

Dagen har i alla fall varit bra. Rätt mycket folk på mässan vilket var lite jobbigt men lyckades shoppa en hel del i alla fall! Såg både på hoppning och dressyr idag, sen lite roliga smånummer där emellan. Lärorikt och kul att se alla fina ekipage.

Shoppade också som sagt lite grejer till chezter, blev inga skydd eller något till mig (  :(  ) men fick rätt mycket välbehövligt köpt (kan nämna att jag spara ca 1200-1500) 



Ett pannband till ps of Sweden tränset, dock är det i cob men de är stora i storleken och det han har nu på tränset är stort. Så hoppas det ska funka, kosta 200 istället för 500 så lika bra att prova och se! 


Ett tjockt innetäcke för de kallare vinterdagarna, 400gr fyllning. När jag tog fram det såg jag att det var en väldigt bra utformning vid bogarna, och så är det redan mörkbrunt så hästen kan skita ner det utan att de syns ;)




Två nya fina schabrak, så chezter kan vara lite fin någon gång! Hade nätventialtion och allt, hur väl den funkar med sadel på osv har jag ingen aning om men det är säkert jättebra.. 


Ett ulltäcke att rida med, har ett skrittäcke från equality line men det är för tunt nu på vintern. Så köpte ett i ull!:) 

Det var allt, nu är det dusch sen soooova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela