Jennifer Andersson

Då var det dags igen

Publicerad 2013-12-27 18:46:50 i Allmänt,

Har inte haft någon blogglust alls och har inte det nu heller egentligen men ska försöka få igång det hela igen ändå.

Så vad har hänt sedan sist jag skrev? Massor men kan dra upp lite i alla fall.

På hästfronten så har chezter kommit in i en fas där han verkar tycka det är roligt att dra skorna åt alla håll och kanter.. För 2veckor sedan kvaddades en framsko helt och hållet och igår fick jag dra av en lös baksko som höll på att vrida av sig.. (Kan säga att han skoddes för 1v och 4 dagar sedan, %#^*+**^ häst...) men nu ska skon på imorgon och från och med igår blir det boots på alla 4 resten av hans liv. Tur han ändå ska ha vintervila nu! Men tanken är ju att han ska promeneras och joggas och inte bara stå rätt upp och ner. 





Har även skaffat mig ny frisyr då, rakat ena sidan och sedan blir det längre och längre tills det blir i "normallängd". Även låtit Corinne färga! Har aldrig färgat förr så nu var det dags, bra blev det med! Klippte mig på salong moda på orrholmen, rikligt bra salong!


Sen har det firats jul, fick 2 böcker jag önskat mig och lite andra saker. Sen en del pengar. Så har beställt ett nytt träns till chezter att ha i vanlig ridning från ps of Sweden, och ett pannband att pynta ut med!;) även beställt en stor canvas på mig och chezter, ska visa en bild på den sen för sitter vid mobilen och har den på datorn. Men tycker den blev så fin!




Sen är jag så extremt sugen på att resa. Ska bli sååååå roligt att åka till England och se engelsmannens nya liv;) och alla vilda new forest ponnysar, wiii! 

Och så ska det ju bli resa till Åre också, och se vad Maria har för sig uppe i fjällen! Ibland är det bra när vännerna drar sin kos, då måste man ju helt enkelt följa efter!;) och billigare blir det också haha!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela