Jennifer Andersson

Snart dags att lägga sig

Publicerad 2013-08-23 21:51:30 i Allmänt,

Snart ska jag gå och lägga mig, ska läsa lite i Harry Potter och halvblodsprinsen först. Precis löst ut 5;an så dags att gå in på näst sista! Det jobbiga när man läser serier är att när de är slut så får man lite halvpanik för man vill fortsätta läsa, nästan svårt att börja på någon annan bok då.


Chezter är i alla fall ordentligt badad och allt är packat inför imorgon. Red han på lite småhinder en stund idag och känslan var jättefin, så den får vi hoppas finns imorgon med! Är mest taggad nu och inte så nervös. Hoppas även det håller i sig, nervös är en av de värre känslorna.

Höll nästan på att inte bli någon tävling idag. Eftersom chezters pass var borttappat någonstans i pappas hus. Vart han nu lagt det! Leta runt som en galning på alla. Ställen papper osv finns. Åkte sen hem en sväng till mamma men hon hade redan letat och inte hittat det, i stallet var det inte heller. Men jag var SÄKER på att det var hos pappa, så åkte dit IGEN och letade. Hittade det tillslut på mitt skrivbord (under en massa kartonger osv som pappa ställt upp där när dammsugaren Dobbie körde runt i mitt rum).

Sen kom pappa heller inte hit med bilen men vi tar pärs bil så det löste sig smidigt ändå. Tänker inte åka till pappa en tredjegång när han sa att han skulle komma förbi! Har redan åkt två gånger till stallet, två gånger till pappa och två gånger till mamma. Nog med transportering för idag!

Nej dags att mysa ner sig i sängen och slappa, godnatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela