Jennifer Andersson

Samma sak jämt..

Publicerad 2013-08-01 16:31:27 i Allmänt,

När man är hos frisören. Hur många gånger jag säger att håret ska vara JÄÄÄTTE KORT där bak så verkar det aldrig gå fram, spelar ingen roll hur många frisörer jag provar. Alla verkar vara lika rädda för att klippa mitt hår överhuvudtaget. Spelar ingen roll on jag säger "ta 3 cm minst" eller har en bild med som visar exakt hur jag vill ha det. Alltid blir det längre än vad jag tänkt.

Och så frågar dem om man är nöjd, och då har de redan gjort "detaljerna" och tagit av förklädet eller va man kallar det. Så de anser ju verkligen att de är klara och då är det så drygt att säga att jag vill att de ska klippa typ lika mycket igen.. Men är rätt nöjd med längden nu ändå, bara att jag kommer behöva klippa mig igen o typ 3v.. Inte lite drygt,vill väll inte lägga massa pengar på att klippa mig heller. Jaja håret är klippt!


Chezter har fått sig en tur i skogen också med lite trav, han tycker det är sååå roligt att va i skogen. Men svårt att hinna kolla efter alla bergslejon och vargar osv. Så får vara på sin vakt så man inte blir uppäten.

Nej nu ska jag väl packa lite, vi åker väl om en stund skulle jag tro. Får se hur uppdateringen blir, det ligger ju mitt ute på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela