Jennifer Andersson

Jag kan inte shoppa längre..

Publicerad 2013-08-28 21:22:25 i Allmänt,

Köpte detta skal+ hörlurar när jag ändå var inne på stan en snabbis igår;
 
Det var först efteråt jag kom på att jag nog vill ha ett mer stilrent skal.. Var stressad för skulle till tandläkaren och slipa lite på en framtand innan jag blir 20 då det kommer kosta typ 700kr för de 20sekunderna! Men villle skaffa ett skal innan, punktslut. Då blir det såhär!
 
Sen så var det även 3 saker för priset av 2. Trodde det var 3 skal för priset av 2 och ville bara ha ett, men det gällde hörlurar också. Men i mitt stressade tillstånd tar jag inte 2 hörlurar (som jag nu insett jag skulle gjort). NEJ jag tar ett skal som såg "kul" ut. Och det är inte direkt stilrent... Vad håller jag på me ibland?
 
Förhoppningsvis så lär jag mig leva med dem eller så kanske jag kan sälja dem eller något ;) Mina andra 2 skal är ju rätt slitna nu..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela