Jennifer Andersson

Dagen rullar på

Publicerad 2013-08-01 10:44:14 i Allmänt,

Vakna efter 4 timmars sömn och var helt groggy innan jag kom upp. Men så efter att snoozat några gånger kom jag upp och iväg till stallet. Gav de hungriga hästarna lite mat inne innan de fick komma ut och äta hö.

Måste bara säga att jag blir så trött på hästar som sparkar och skrapar (hehe chezter är också träffad där..) funderar på om man land sätta upp något så han ger f*n i att sparka. Har provat bubbelplast men hade bara ett lager ch det ger inte så mycket effekt.. Får googla lite och se om jag hittar något snart tips.

I alla fall så mockade jag, fixa mat och extra höpåsar, lackade boxen, tog ut gammalt hö ur hagen och gjorde rent oc fyllde på vattenhinkarna.


Det som återstår är att rida ut en sväng, åka ev till granngården och köpa en till vattenhink (han har 2, en stor och liten men kanske vill ha två stora istället..) och spån, klippa mig vid halv 4 och sen ska vi åka iväg till mormor och morfar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela