Jennifer Andersson

Dagen före

Publicerad 2013-08-23 13:17:42 i Allmänt,

Imorgon blir det tävling i christinehamn, 100 och 105. Startar SIST i 105, hade jag aldrig valt frivilligt. Kommer vara halvt medvetslös vid det laget av nervositet, mina tävlingsnerver är hopplösa. I värsta fal blir jag helt förstenad och kan knappt andas. Men har lyckats tygla dem hyfsat ett tag nu så jag i alla fall kan rida lite inne på banan hehe. Ska försöka så gott de går att få fina ritter i bägge klasserna, gärna får de ritterna resultera i rosetter naturligtvis! Men bra ritt först och främst, resten blir bonus.

Har fodrat lite lunch till hästarna nu och ska börja göra de vanliga sysslorna innan jag ska trimma chezter lite på småhinder på fibern. Ett relativt kort pass bara för att hitta känslan, sen blir det att fixa iordning inför morgondagens tävling.


Har även fått min lön nu! Så ska beställa jump of revolution tränset idag tänkte jag, sen ska chezter sadel kollas inom en snar framtid då den nog behöver ändras. Så får läggs undan lite pengar för det också. Sen vet jag inte vad jag ska göra med resten, antagligen spara dem tills jag hittar något värt att lägga dem på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela