Jennifer Andersson

Värdelös skoldag..

Publicerad 2013-04-15 14:08:35 i Allmänt,

Ska bli så skönt när detta är slut. Har haft värdens värdelösaste skoldag.

Först såg vi ju film, och den var riktigt dålig.. Gammal och inte alls någon direkt skräck. Irriterande ljud som tjöt i öronen så fort det skulle vara "läskigt". Dålig handling och missar här och var. Som när "galningen" skadar foten (vänster) och så börjar han att halta på höger.. Den var inte alls läskig och bara dålig..

Sen hade jag hål i 2 & 1/2 timme så åkte hem en sväng. Sen var jag inte alls sugen på att åka tillbaka, men gjorde det ändå. Kom till lektionen exakt när vi skulle börja. För att se en liten post-it lapp om att vi ska vara på föreläsning idag och kommer man efter halv blev man inte insläppt (vi börjar vanligtvis 35). Var inte bara jag som missat det, och när jag kollade på vår skolsida hade läraren skrivit 09.10 idag att vi skulle på föreläsning. Och jag var inne igår kväll senast och kolla sidan! Kommer nu ihåg att han nog nämnt det det förra måndagen men hur svårt ska det vara att även skriva det i tid på sidan? Bättre att ha det där så man kan bli påmind!

Och det blir så fruktansvärt mycket bussåkning hela tiden som gör mig galen! När man gick på högstadiet kunde man cykla 15min innan och då ha precis lagom med tid, cykla man 20 min innan kunde man ta det lugnt.

Men nu får man åka med bussen 50min innan hos mamma och 40min innan hos pappa. Och samma hem ungefär. Så på en dag åker jag typ en och en halv timme buss. Och idag blev det typ 2 timmar, ska bli så jäkla skönt att slippa åka buss snart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela