Jennifer Andersson

Saker ni kanske inte visste

Publicerad 2013-04-20 21:58:24 i Allmänt,

1. Jag betalar Chezter helt själv. (inköpskostnaden alltså)
2. Jag tål inte jordnötter, mår dåligt av bara lukten
3. Jag strunta i studentresa för att kunna köpa Chezter, så i slutet av maj blir jag typ själv i skolan då alla åkt...
4. Jag är svag för disney klassikerna, varit sen jag var liten.
5. Jag läste 52 böcker under en termin 1 8an(?).Det var lästävling, klassen vann tårta och jag biobiljett eller något.
6. Jag har haft två degus.
7. Jag var med ända till slutet med Athena.
8. Jag har skrivit tre böcker. (har inte skickat in någon för publicering)
9. Jag är extremt självkritisk
10. Jag är i stallet mellan 3-4 timmar per dag.
11. Jag har praktiserat på djurskyddet två gånger, båda gångerna fick jag med en katt hem! (http://djurskyddetkarlstad.se/)
12. Jag tror nästan att röda katter ger otur, då vår första dog av canser vid 2års ålder och den andra blev påkörd när den var 1år, nu har vi bara vår första sköldpaddsfärgade katt kvar.
13. Jag tycker att högstadiet var bättre än gymnasiet (skolmässigt)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela