Jennifer Andersson

Lördag

Publicerad 2013-04-13 20:53:59 i Allmänt,

Idag har jag äntligen tagit tag ordentligt tag i projektarbetet. Fixade flera sidor på PP, men fick inte CAD programet att fungera.. Menmen det får pappa fixa imorgon!;) så min dag bestod mest av datorn, innan jag åkte tilL stallet för att försöka få bort brodden som var slitna. Men lyckades inte med det så var bara att sätta tillbaka resten (-.-'). Chezter blev i alla fall ordentligt ryktad idag så han blev blank och fin! 
 
sen kom Anna och skulle rida honom. Så var bara att sadla och gå till ridhuset, hon ska ju få låna min lilla polle och tävla La1 imorgon på hrf. Blir intressant och se vad han säger när hindren blivit utbyta mot dressyrstaket! han var rätt pigg i ridhuset idag, kanske är lite mer lugn och avspänd imorgon... Eller inte.. 
 
Jag kan ju tyvärr inte kolla imorgon eftersom jag ska till Åmål på ponnyhoppning och va hästskötare/allt i allo person. Så får ta mig ett snack med chezter på morgonen innan vi åker!;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela