Jennifer Andersson

Gårdagen

Publicerad 2013-04-15 08:34:58 i Allmänt,

Igår tävlade som sagt chezter, han var rätt pigg vad jag förstod och busa lite här och där, har inte sett ritten än men han ska ha uppfört sig resten av programmet. Han kan ju vara riktigt fin i dressyren men när han blir spänd och tittig blir det rätt svårt eftersom hästen ska vara avslappnad i alla rörelser i ett dressyrprogram..

Själv var ju jag ända borta i Åmål på ponnyhoppning. Marielle och suppan gjorde två riktigt bra rundor. Hade funderat på att åka dit själv med chezter (var hästhoppning på lördagen) men eftersom jag inte visste om utebanan skulle vara ridbar valde jag att inte åka dit. Tycker det är piss att både rida och hoppa fram i ett trångt litet ridhus med en massa andra.. Blir inte bra något av det, så lika bra att vänta tills man kan rida både ute och inne så det inte blir lika trångt!;)

Gjorde klart uppgiften igår också, så en sak ur världen. Har bara prov på onsdag och projektarbete som behövs göras.. Men ska börja skoldagen med att se på skräckfilm.. Som om jag inte hade bättre saker att göra..

I eftermiddag ska chezter ridas, kanske ska rida lite efter la programmet?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela