Jennifer Andersson

En dag närmare helg..

Publicerad 2013-04-09 08:12:20 i Allmänt,

Haha varit en dag i skolan sedan lovet men kunde ändå knappt ta mig ur sängen imorse. Hatar verkligen att behöva åka typ 1 timme innan man börjar för att hinna i tid! Slutar ändå hyfsat tidigt idag, 14.50.... Så då blir det att åka hem och rida chezter i ridhuset och ikväll måste jag greja med projektarbetet!!

I alla fall så gick det bra att rida både chezter och Svea igår.

Chezter red jag på fibern (!) med Anna och hennes nya häst alfons. Sååå skönt att äntligen kunna rida ute igen. Chezter tyckte också det var riktigt kul. Men idag blir det ridhuset så han förhoppningsvis kan slappna av lite mer.

Svea red jag i ridhuset. Har ju inte ridit henne på jag vet inte hur länge plus att det skulle börja bli mörkt efter ett tag så var inne med henne. Hon kändes fin tyckte jag. Det var lite klurigt ibland att få henne att göra som jag tänkte men vi förstod varandra större delen av passet. En rolig häst att rida:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela