Jennifer Andersson

Duktig på håltimmen!

Publicerad 2013-04-16 13:14:32 i Allmänt,

Har suttit en timme nu vid datorn och jobbat med mitt projektarbete. Hittade boxmodell (skitsnyggt och exkusivt!), fönstermodeller, ventilationer (både elektrisk och manuell) och även en jättecool foderutgivare!! Lämnat datorn så ni får inga bilder, men snart tänkte jag lägga ut lite av arbetet! Kanske kan lägga ut allt när projektet är i hamn??

För er som inte vet så har jag som projektarbete att planera ett stall. Jag ska göra en ritning, 3D modell och en riktig modell. Även en powerpoint där jag går igenom vad man ska tänka på inför bygget (stallmiljö, ventilation, stallsystem) , regler och lagar, hur jag tänkt med mitt stall osv.

Kommer bli så jävla bra! Hoppas kunna bygga det en dag, 9 boxar har jag på ritningen, kanske får bli mindre om jag verkligen ska bygga det. Om jag inte hunnit bli rik!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela