Jennifer Andersson

Dagarna går..

Publicerad 2013-04-18 12:31:24 i Allmänt,

Har inte hunnit blogga så mycket, haft fullt upp. I tisdags var jag enbart i skolan och sen var det raka vägen till jobbet, och sen raka vägen hem och sooova. Igår var det prov i samhällskunskap, tror det blev lyckat ;) sen red jag chezter på fibern, gjorde mycket övergångar och igångsättningar, blev RIKTIGT fin i galoppen! Traven var också rätt bra.

Idag kunde jag för en gång skull vara i stallet på förmiddagen, kan ju aldrig det annars utom på helgerna... Det tråk regna så var inne i ridhuset och körde lite bomarbere, gick sådär hade behövt ha sporrarna för att få den där perfekta galoppen. Han blir gärna lång och springig och då gäller det att ha venen ordentligt om och fånga upp honom på tygeln. Men blir jobbigt utan sporrarna då man behöver ha så mycket ben. Men jag satt upp bra så gick helt okej ändå. Fixade iordning till melindas häst Wilma också, mockning och mat. Har hand om henne torsdag-söndag.

Imorgon ska jag iväg till granngården och köpa mer kraft sport, börjar bli lite dåligt nu. Hade även tänkt köpa en spånbal, så hoppas kunna ta pappas bil för tror inte det får plats i mammas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela