Jennifer Andersson

Beroende

Publicerad 2013-04-28 23:01:34 i Allmänt,

Har insett att jag är beroende av stall och hästarna. Igår var jag nästan lite besviken när jag jobbade på sörmon för att det var så lite att göra (illa..) och idag hade jag riva också då Fillan är sjuk, så fixa åt både riva och chezter. Sen så hade hästarna fått lunch typ precis när jag kom så jag ville att chezter skulle hinna äta upp i lugn och ro och även hinna vila lite efter maten ;) så istället för att typ stå och rulla tummarna passade jag på att göra iordning till Wilma också innan jag tog in chezter.

Känns som att jag skulle kunna greja i stallet i all oändlighet utan att sluta, fast jag ibland borde skynda på lite så man hinner med typ lite plugg då och då.. Fast det roliga är att det inte känns som att jag pluggar så mycket längre, om man jämför med hur det var under högstadiet. Ändå går det inte dåligare nu, typ samma. Hade betygen sett ut efter hur mycket man pluggade på fritiden hade jag lätt legat på IG---.

Imorgon kommer jag få ett uppehåll från stallet då vi i etik och livsfrågor klassen ska åka till Stockholm på studieresa. Blir borta från 06.50-ca 21.30 så kommer inte hinna med något stall :((( not fun..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela