Jennifer Andersson

Äntligen fredag!!!

Publicerad 2013-04-12 08:55:55 i Allmänt,

Bara en lektion sen är det helg! Som börjar med att jag ska gå och få ryggmassage:) för pappa hade bokat en tid som han inte kan gå på så jag får gå istället så betalar han;) sen ska jag nog till hemmakväll och köpa godis inför mitt och marielles sagan om ringen maraton! Innan jag åker till mamma för att packa ihop så jag kan åka till pappa och bo där.
Naturligtvis ska chezter ridas idag också. Blir mycket lösgörande skrittarbete och lite dressyrrörelser av olika slag. Han ska nämligen tävla dressyr på söndag med Anna, då hennes häst inte går riktigt rent. Så fråga hon om hon fick låna chezter och eftersom jag inte ska hoppträna så varför inte? Blir spännande!:) dock är ju jag på ponnyhoppning på söndag så kommer inte kunna kolla... Lite tråkigt menmen.
Men innan jag rider måste pappa komma till stallet och hjälpa mig dra ur de sista brodden, så får rida i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela